tisdag 4 oktober 2016

En räddare!

Vad tror jag om denna dagen?
Smärtan är hög i kroppen, jag har ont i huvudet och jag är trött som få. Men.. solen skiner och det är en räddare för det gör mig så mycket gladare. Nåja, jag hade nog klarat mig igenom dagen ändå men visst är solen en räddare?!



Idag ska jag inte göra mycket mer än att gosa med mitt yngsta barnbarn när de kommer hit och i eftermiddag ska jag jobba. Det är mycket vila på schemat just nu men det är så det får bli.

Promenaden med Zeth är avklarad och det är faktiskt lite kyligt idag. Men i solen värmer det gött. Det är alltid skönt att komma ut en runda hur vädret än är.




Nu när vi kommit inomhus igen så är det nice. Jag sitter med min kopp kaffe och njuter av tystnaden. Bloggar, ska läsa lite bloggar och kolla mail mm.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar