onsdag 5 oktober 2016

Jag säger då det!

Onsdag..halva veckan har snart gått. Jag säger då det...

Tidigt i eftermiddag ska Ellinore och jag iväg och klippa oss och det känns som det verkligen behövs. Jag har ju frisyr under arbete och det är alltid lite jobbigare tycker jag. Bättre när man bara klipper det kort liksom. Men så blir det inte nu. Nåja..det är jag själv som valt det och jag kan ju alltid ändra mig och klippa av det eller hur?! Nu ska jag inte ha långt hår, tro inte det. Utan en lite "längre" kort frisyr bara.

Jag jobbar kväll idag men ska börja en timme tidigare för chefen ska ta sista timmen, så jag slutar kl 19 idag. Rätt skönt faktiskt.
Jag har funderingar på att träna innan jag börjar jobba, men jag får se hur jag hinner med det för när jag kommer hem från frissan ska jag förbereda middag så Jörgen får mat innan han åker till scouterna ikväll. Om jag inte hinner tar jag kanske lite tramp på crossen efter jag slutat. Men det tar vi sen.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar