måndag 9 maj 2016

Då kör vi igång en ny, spännande vecka!

Godmorgon måndag!
Ny vecka..nya möjligheter..massor av dem. Solen skiner och det är fantastiskt fint väder ute.

Vad händer idag? Jag har några ärenden jag måste köra. Ikväll är det dags att jobba, men mycket mer än så händer nog inte idag. Jo förresten.. Jag ska sitta ute i solen!! Jajamensan det ska jag.
Är solen framme sitter Lene och njuter av den. Det är en sak som är säker.

En skön promenad med Zeth har jag fått till. Helt underbart morgonväder att vara ute och gå i. Jag hade velat gå en mycket längre runda än jag gjorde, men för tillfället fixar inte min kropp det. Smärtan är hög uti kroppen så jag får ta det lugnt. Eventuellt att det blir ett litet lätt pass på jobb ikväll. Innan dess hinner jag inte med det.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Njut ordentligt av solen, helt plötsligt försvinner den och värmen! Hoppas smärtan minskar under dagen.

    SvaraRadera