tisdag 10 maj 2016

Är det vilken morgon som helst?!

Nej du..det är inte vilken morgon som helst. Det är min äldsta dotters 25-års dag idag!
HURRA HURRA HURRA för dig.



Jag ringde och skulle sjunga för henne men ingen svarade. Vad betyder det? Vill hon inte höra min skönsång? Jodå det är klart hon vill..jag har istället bestämt att orsaken till att hon inte svarade var att hon sov. Jag ringer henne senare helt enkelt.

Idag är det som bekant tisdag och det innebär att jag jobbar eftermiddag. Dessutom skiner solen denna dag också vilket jag är så tacksam för. Desto mer sol, dess bättre smärtgräns i kroppen. Det gillar jag. På tal om kroppen, så fick jag till ett snabbt, härligt pass igår innan jag slutade. Det var verkligen nice. Så idag blir det vila för imorgon ska grannen komma till gymmet och vi ska ha ett träningspass tillsammans. Det ska bli riktigt kul. 

Men än så länge är det tisdag och nu passar vi på att njuta till fullo av denna fantastiska dag.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar