söndag 8 maj 2016

Oj...vilken morgon!

Men oj..ännu en fantastiskt fin dag. Ännu en dag att njuta till fullo.

Jag började njuta när jag gick ut morgonrundan med Zeth. Helt underbart. Fåglarna kvittrar, det är stilla, varmt och skönt och helt underbart.

Jag ska inte ens göra middag idag. Det blir rester. Sådan latedag ska jag ha. Härligt!!

Igår gjorde jag lite hemmaträning. Inte mycket att skryta med men något blev det. Men jag kände att det tog emot väldigt mycket och inatt har jag haft problem med mina armar och ljumskar så det var väl det som var på gång. Jag tänkte jag skulle iväg och träna idag, men jag hoppar det och tar det imorgon istället. Jag ska iväg och vaxa mig vid 14-tiden så jag kör nog och tränar efter det tror jag.
Så får det bli.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar