lördag 13 februari 2016

Man slutar aldrig att förvånas!

Kan man tänka sig.. När jag vaknar och går upp, tittar ut genom fönstret ser jag... snö.
Inte alltför mycket har det kommit men..snö?? Allvarligt?! Jo men visst det går väl bra. Men vad ska det vara bra för? Det kan man undra.
Nåja, vi får väl gilla läget och barnen blir säkert lyckliga för då kan de åka pulka. Zeth tyckte det var toppen. Han var glad som en speleman men jag då tycker nog att det kunde blivit borta faktiskt. Vi är ju iofs bara i februari så det är ju egentligen inget konstigt att det snöat men det är nog många som tycker det räcker nu.

Nu börjar i vilket fall som lördagen för mig och det blir en rätt så lugn lördag. Eventuellt att El och jag tar en tur in till stan men det vet vi inte än. Just nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och ska göra så en stund till.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar