söndag 14 februari 2016

Alla Hjärtans Dag!

Det är den 14 februari och det innebär att det är Alla Hjärtans Dag. Vad innebär det då?
Många tycker man ska ge en massa presenter och grejer (allra helst affärerna tycker väl det) men jag tycker faktiskt inte det är tvunget. De gånger jag handlar något till min älskling så blir det enbart något litet.  Det viktiga tycker jag är att man visar att man tycker om personen, att man säger till dem man älskar att man verkligen älskar dem. Det är viktigt i min värld.
Men en mysig och god middag kan vi ju alltid ordna och det har jag sett till att det blir. Rapport på det kommer senare.


Lånad från Google

Snillen spekulerar!!

Jag har funderat lite på det här med att alla säger (inklusive mig själv emellanåt) "var tog våren vägen?"
Men om man tänker efter. Vi är i februari!!! Våren ska inte vara här riktigt ännu mina vänner. Det är en månad för tidigt. Jag förstår dock tanken alla har. Man vill så gärna ha vår och längtar så mycket. Då säger jag... hav tålamod. Våren kommer. Njut av den tid vi har nu och blicka inte för mycket framåt. Den tiden kommer den också men den tiden vi har nu får vi aldrig igen. Passa på att njuta.

Ha det gott
Lene






Frosten sitter kvar på sina ställen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar