fredag 12 februari 2016

Helgen är här!

Freeeedaaaag!!
Japp då var den här igen..den efterlängtade helgen. Sista jobbedagen denna veckan.

Däremot så är jag själv hela helgen för J är på läger med scouterna. Men Zeth och jag ska bara mysa och El kommer hem emellanåt så helt själv är jag ju inte.
Jag ska nog försöka komma iväg och träna något i helgen tänkte jag.  Det har tyvärr inte blivit mycket denna veckan, men något har jag fått gjort.

Så har jag ju det eviga problemet nu för tiden tycker jag... Vad ska jag äta?! Jag har total torka på mat numera känns det som. Jag har så svårt att komma på vad vi ska äta så jag blir tokig. Nåja, det poppar  säkert upp något i hjärnan under dagen.

Jag har precis kommit in från en superskön lång promenad med Zeth. Vilket skönt väder det är just nu. Igår kväll när jag var ute på nattrundan med honom så var det helt, helt vindstilla och lite småkyligt. Nu blåser det pyttlite men ändå tycker jag nog man kan säga att det inte blåser något. Men det är inte så stilla som igår kväll. Hur skönt som helst ändå. Det blev en längre runda än normalt.

Nu..kaffe och blogga. Let the day begin!!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar