lördag 9 januari 2016

Slut på det "roliga"?!

Såja, då är det plusgrader igen. Slut på det roliga.
Vaknade även idag med huvudvärk och låg kvar lite längre i förhoppningen att det skulle lätta, men det har det inte gjort så det var lika bra att gå upp och ta Zeth på en promenad.

J är iväg på möte/planering med övriga scoutledare och ikväll är det dags för den årliga ledarfesten. Jag vet dock inte om jag klarar att gå pga min huvudvärk. Jag får vila fram tills dess och se om det lättar.
Meningen var att jag skulle träna idag men det får jag nog hoppa över som det ser ut nu. J-la skit rent ut sagt. Min förbenade smärta sätter stopp för så mycket roligt tycker jag. Men vad kan jag göra åt det? Inte mycket. Det är som det är.

Promenaden i plusgrader var skönt, men det är lite tråkigt att det blivit plusgrader nu. När snön äntligen är här kan den ju stanna lite till. Men vad jag förstått så ska det komma mer. Den som lever får se.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar