söndag 10 januari 2016

Ibland behövs det!

Sovmorgon! Det blev det minsann idag. Ja det behövs ibland det med.

Morgonrundan med Zeth är avklarad. Jisses det blåser idag och det är +2,5 grader så nästan all snön är borta. Vi får väl se om det kommer något mer vitt från himlen.

Det blev tyvärr ingen fest för mig igår. Huvudvärken ville inte släppa så jag fick snällt bli hemma. Tråkigt men så är det. Nu tar vi nya tag och hoppas det blir bättre. Det känns bättre idag, i varje fall med huvudvärken så det är skönt.

I eftermiddag ska jag en vända till gymmet tänkte jag. Ett lätt pass som inte blev av igår ska köras och sedan ska jag gå igenom lite saker där.
Och innan dess ska jag iväg in till stan och lämna av lite saker. Ungefär så ser min dag ut.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Sovmorgon är det bästa jag vet! Synd att du missade festen, men det blir fler. Igår vände temperaturen här i Stockholm och det blev kallt igen, tydligen ska det bli ännu kallare torsdag och fredag!

    SvaraRadera