fredag 8 januari 2016

Det är ju det vi säger!

Snart har halva januari gått. Jisses är det konstigt man säger att tiden går fort?!

Idag är det snö, snö, snö. Det blåser, snöar och yr runt. Jag vet en som var lycklig. Zeth älskar snön och tycker det är jättekul. Han hoppar och skuttar och idiotspringer fram och tillbaka. Och jag måste säga att det var ändå riktigt skönt att komma ut på morgonrundan.
Jag vaknade med huvudvärk så det var skönt att försöka rensa skallen lite. Det hjälpte inte på huvudvärken men det var skönt ändå.

Jag jobbar ikväll så jag har hela långa dagen att göra precis vad jag vill. Tanken är att jag ska iväg och handla under dagen och det måste jag med men jag får se om jag gör det i samband med att jag ska jobba eller om jag gör det tidigare. Så som det ser ut nu, blir det i samband med när jag ska jobba. Då slipper jag ut och köra i "onödan".

Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. Hej min fina vän...
    Ja men är det inte galet så fort tiden går...
    Här har det varit så kallt i veckan så det är inte klokt, igår morse så hade vi -26... meeen jag har en kollega som bor uppe i Hemavan, där hade dom -37,5 idag så jag ska inte klaga :)
    Hoppas det nya året har börjat bra för din del.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Halva januari! Ja, jösses så fort tiden går! Idag fyller ett barnbarn 3 år och sådant får en verkligen att inse att tiden rinner iväg. Det känns ju som han nyss föddes, men ser man honom och inser allt han lärt sig sedan han föddes så förstår man bättre att det gått ett antal dagar! Tur att man själv inte åldras! För det gör vi ju inte eller hur?
    En fin helg till dig!
    Kram M.E

    SvaraRadera