lördag 1 augusti 2015

Nu är det dags!

Jag vill börja med att berätta om mitt senaste fynd.
Dessa köp/sälj sidor på FB gillar jag skarpt. Man hittar mycket fint och billigt. Det är nästan som att gå på loppis. Jag har köpt av en tjej i byn ett par ljuslyktor som aldrig är använda. Jag tycker de är urtjusiga och ska ha dem i hallen tänkte jag. Visst är de fina?!




Idag är det 1 augusti. Går vi då in i sista sommarmånaden? Tja jag anser nog det. September ser man ju som en höstmånad även om den många gånger är hur fin som helst. Men än så länge är vi i augusti och jag ser fram emot mycket sol och en hel del värme i denna månad. Så får vi se om jag har rätt eller inte.

En skön promenad med Zeth är avverkad och jag har fått besked att J har lämnat Grövelsjön, Dalarna där lägret har hållits. Han räknar med att komma hem vid midnatt någon gång. Jag får se om jag orkar hålla mig vaken så länge.

Idag ska El och jag i vilket fall som städa av här hemma, slänga lite på miljöstationen och sedan var tanken att jag skulle köra och träna men det får jag nog hoppa över det för jag har lite ont i halsen idag. Jaja det blir kanske bättre.

Först och främst ska jag njuta av mitt morgonkaffe och bara vara.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar