söndag 2 augusti 2015

Ordningen är återställd!

Igår strax innan midnatt kom min älskade man hem. Som jag längtat efter honom.
Vi satt en stund och pratade. Han berättade hur veckan varit. Det verkar definitivt som de haft en härlig vecka.
När vi gick och lade oss somnade vi båda bums. Lika trötta båda två. Det var en liten prestation att hålla mig vaken kan jag tala om. Ordningen är återställd!

Halsen bråkar fortfarande lite grann så det blir ingen träning idag heller och imorgon är det shape så då blir det ingen träning (tror jag).

Men än så länge är det söndag och jag ska njuta av denna dagen. Jag gissar det blir en lugn dag.
J sover fortfarande och jag tänker låta honom sova så länge han vill.
Jag sitter här och njuter av mitt morgonkaffe och bloggar. Tänkte jag ska gå ut och sätta mig på altanen om en stund och njuta lite av det sköna vädret.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar