torsdag 13 augusti 2015

En fin morgon blir en fin dag!

Uppe relativt tidigt. Jag kan inte sova, trött som bara den men jag kan inte sova. Huvudet värker och det kvittar vilken sida eller hur jag ligger så gör det ont. Lika bra att gå upp. Behövs det får jag vila middag senare.

Solen skiner från en klarblå himmel men det var inte så jättevarmt när jag gick ut med Zeth nyss. 11 grader visade termometern i fönstret. Men det är skönt ute ändå. Och det känns att det kommer bli varmare under dagen.

Inget är planerat idag. Det ska bli fint väder så jag gissar vi ska hänga lite på altanen. Vi ska i och för sig iväg och slänga lite (jag följer med som sällskap) på miljöstationen som J samlade ihop från förrådet igår. Men det är väl det enda vi planerat tror jag. Det är rätt skönt att ha dagar som man inte planerar någonting alls. Bara få vara.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. De där "bara vara dagarna" kan bli helt fantastiskt härliga dagar! Hoppas huvudvärken släpper och att du kan njuta av dagen fullt ut!
    Stor kram!

    SvaraRadera