onsdag 12 augusti 2015

Vad blir det av denna dagen?!

Inatt har jag inte sovit så jättebra. Smärta i kroppen och huvudvärk. Jag gick och lade mig med huvudvärk igår och vaknade med densamma. Men..dagen rullar på ändå och jag tar tag i den. Om än i lite saktare mak. Men det gör ju inget.

Det blev en lång skön promenad med Zeth efter jag gått upp. Det kändes bra. Det behövdes.
Det känns inte lika "klibbigt" idag tycker jag. Det blåser lite och solen tittar fram emellanåt. Ganska mycket moln på himlen.

Vad jag vet nu har vi inget mer planerat idag än att El och jag ska och säga upp hennes gymkort (hon tränar inte där mer så då är det ju ingen mening med att betala en massa pengar dit) och handla lite mjölk och annat. Annars blir det nog en lugn dag. Skönt för det behöver jag.

På lördag flyttar Em och M till sitt nyinköpta hus och vi ska köra upp och hjälpa dem. Nåja, jag ska inte bära något men jag ska titta till lilla barnbarnet. Han har vad jag förstått börjat krypa nu så jag får väl jaga honom överallt gissar. Men det gör mormor så gärna.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar