lördag 29 augusti 2015

Det gick inte så bra!

Denna lördag morgon låg jag extra länge för att försöka mota bort huvudvärken som kom smygande tidigt, tidigt imorse. Men det gick inte så bra så till slut gav jag upp.
Jag blir så irriterad ibland på denna förbannade huvudvärk för den ställer till för mig i mina planeringar. Jag hade planer på att köra och träna när jag gått upp men det sket ju sig direkt. Nåja, det är bara att satsa på nästa gång istället. Jag har ju ändå fått träna några gånger denna veckan plus rollat och det är jag glad för.

En riktigt skön promenad med Zeth har det blivit i alla fall. Det är varmt och skönt ute och solen tittar fram emellanåt. Vi kan ju alltid hoppas att den tittar fram mer än den gör nu. Mörka moln täcker vissa delar av himlen än så länge.





Idag händer inte så värst mycket faktiskt. Jag och El ska köra och handla lite mat tänkte vi. Kylen gapar rätt så tom så det behövs. Och sedan har jag tänkt vi ska fixa till lite här hemma. Men det är helt beroende på om huvudvärken sköter sig. Kanske att jag kör och tränar senare i eftermiddag.
Vi får se.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar