söndag 30 augusti 2015

Liten blir "stor"!

J skulle iväg till scouterna på höststädning kl 10, så vi gick upp och drack kaffe, åt gröt tillsammans innan han stack. Det innebar att det blev lite senare morgonpromenad med Zeth än normalt. Men det gick det med. Det är jätteskönt ute även om solen inte skiner som man hade önskat. Man kan inte få allt här i livet.






Igår lade Em upp jättefina bilder på henne och L. Jag lånade en av bilderna som jag tycker är superbra. Mitt älskade lilla barnbarn börjar bli "stor". Han är så glad denna lilla krabat. Alltid glad och jag älskar honom så mycket. Och min fina underbara dotter som är en superb mamma. <3





Jag plockade in några solrosor från trädgården igår. En har (eller hade) vi på framsidan som förmodligen en fågel sått fröet utan att veta om det och en är från odlingsbädden där jag sått två frön och det kommer upp en stor solros och en med flera stycken. Superfina är de. Jag älskar solrosor.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar