fredag 28 augusti 2015

Fredag!



Då var det fredag och första veckan efter ledighet är snart avklarad.
Men jag måste säga att det har bara varit roligt att komma tillbaka och jobba. Jag har saknat det. Känns rätt så bra faktiskt.
Smärtan i kroppen har ökat något men inte mer än att jag klarar av det vilket jag är glad för.

Vad händer idag då?
Tja J ska iväg och vandra en del av Skåneleden med en arbetskamrat så för min del blir det en "ensam" helg. Inte helt ensam för El är ju hemma.
Jag hoppas jag kan få till lite träning i helgen, en av dagarna i alla fall.
Och ikväll ska jag köra dem till Romeleåsen (så inte bilen står på parkeringen där hela helgen) och sedan ska jag hämta dem på söndag i Häckeberga. Jodå så att..

Men nu börjar vi med denna underbara fredag!
Morgonpromenad med Zeth kan jag checka av, snart fixa räkningar och sedan iväg och rolla och jobba. Vilken härlig dag!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar