tisdag 24 mars 2015

Sköna träning!

Så väl kroppen behöver detta. 
Det är helt underbart att sluta jobb, byta om (om jag som idag inte redan tagit på mig träningaklädern och kan därmed gå direkt in) och gå in i gymmet och träna. Så väl jag behöver denna härliga träning. 

Det blev crosstrainer som uppvärmning. 
Därefter körde jag en del mage.. Plankan, sidoplankan på båda sidor och situps med 5kg på magen. Det blev även armdrag med gummiband. 
Avslut med min yoga. Så nu mår man fint. 

Ha det gott
Lene 






1 kommentar:

  1. Puh! Du är verkligen flitig med din träning! Idag är det en sådan dag då jag nästan blir trött bara av att läsa om sit ups och plankor ;) Trött eftersom jag vaknade alldeles förtidigt idag men jag ska alldeles strax ta tag i mig själv och gå en runda i nya träningsskor :)
    Kram Maria

    SvaraRadera