onsdag 25 mars 2015

Halva veckan bakom oss!

Nu lägger vi halva denna veckan bakom oss. Och ser fram emot den andra halvan.

Ett disigt, underbart morgonväder upptäckte vi att det var när Zeth och jag skulle ut på morgonrundan.
Disigt, lite svalt,  vindstilla, solen som försökte bryta sig igenom (och har gjort så nu).
Det kommer säkert bli fint väder idag.






I eftermiddag, efter jobb ska jag iväg och fika med en nyfunnen vän och därefter ska jag handla tröja och skjorta till J som han tittat ut och ska ha på sig på lördag.
När jag kommer hem blir det en runda med Zeth och därefter får jag nog göra lite middag. J kommer ju inte hem förrän senare ikväll, men El och jag måste äta, så det får bli lite kycklingfilé med morötter i ugnen. Mums!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar