onsdag 25 mars 2015

Mysig eftermiddag!

Jag har haft en supermysig eftermiddag. Träffat min nyfunna vän Julia. Vi fikade och pratade massor. Myspys. 



Jag har handlat kläder till J som han ska ha på sig på lördag. Nåja inte bara till lördag. Han får väl välja ett par strumpor att ha på sig. Det får räcka med ett par hihi. 


När jag kom hem gick jag en längre runda med Zeth och sedan in och fixa middag. 
Snart ska El köra till sin kompis så då är jag själv hemma några timmar. Tror jag ska lägga mig raklång på soffan tills det är dags att ta Zeth på nattrundan. 
Först en kopp kaffe med El innan hon kör. 

Förresten har du ätit våfflor idag, på våffeldagen? Tror inte det blir några för mig om jag ska vara ärlig. Men det gör inget. 

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Du är en.härlig person och fin blogg hihi/julia

    SvaraRadera