måndag 16 februari 2015

Vart tog det vägen?

En blåsig, kall morgon, endast +2,5 grader. Vinden viner och smeker ansiktet som är stelt när vi kommer in efter morgonrundan.

Imorse gick jag och lade mig en stund till efter att El gått till jobb. Jag har förbannat ont i ryggen och ljumskpartiet, så det fick bli lite ryggläge och vila.
Jag börjar inte jobba förrän kl 18.00 ikväll, så det är tid att ta det lugnt.

Men nu är jag uppe sedan en bra stund tillbaka och har som sagt varit ute en runda med Zeth. En blåsig runda kan jag tala om. Man undrar nästan var våren tog vägen?
Nåja, den ska väl inte komma på minst en månad än. Men hoppas kan man ju alltid hihi.

En ny orörd vecka..helt nya utmaningar. Vad har du för utmaningar denna vecka som dessutom innebär Sportlov i de södra regionerna av vårt vackra land?
Här rullar det på som vanligt. Inget speciellt bokat känns det som.

Jag inväntar ett paket med något spännande som jag tänker berätta om när det anländer. Så du får snällt vänta ett tag till.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar