fredag 23 januari 2015

Det är jag övertygad om!

Minusgrader, helt vindstilla..och en underbar morgon!
Zeth och jag fick en superskön morgonrunda. Det hade inte ljusnat helt än (det ser du på bilden), men ojojoj vad härligt det var. Jag hade kunnat gå en lång, lång runda. Men det får bli senare i så fall.

Idag ska jag på uppföljningsmöte kl 10 på jobb. Vi ska följa upp hur det går för mig.
Det går bra!! I varje fall om du frågar mig  hehe.
Men detta är sådant som måste till, så det är bara att göra det. Ska bli spännande att höra vad chefen (Marie) har att säga. En massa gott hoppas jag.

Jag börjar inte jobba förrän kl 14.00 så när mötet är avklarat ska jag köra och handla inför helgen, sedan hem, packa in sakerna och sedan tar jag Zeth på eftermiddagsrundan innan jag kör till jobb igen. Vilken härlig dag!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Härlig med en morgon runda :)
    Här hade vi också strålande sol i morse men -19... Brrr...
    Nu har det mulnat på och börjat snöa lite igen.. Suck!
    Ha en fin dag på jobbet.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera