torsdag 22 januari 2015

Vilken dag!

Hemma igen efter både besök på vårdcentralen med El (inget allvarligt) och jobb.
GUD vad jag ÄLSKAR att arbeta där jag jobbar nu. Jag är så lycklig på jobb. Härligt!

När jag kom hem tog jag Zeth på en lång runda i detta härliga, underbara väder. Det är som en tidig, tidig vårdag. Fåglarna kvittrar för fullt och man blir bara glad. Så det fick bli en extra lång runda. Det tyckte vi båda var skönt.

Nu har jag ätit lite sallad, så nu är jag mätt i magen också. En kopp kaffe på det så är man än mer lycklig.

Ha det gott
Lene




Det är en vacker utsikt jag har när jag kör hemåt

3 kommentarer:

  1. Ojdå, har du ingen snö!? Här har vi 10 cm och mannen kom precis in alldeles genomsvett efter en runda med snöskottning så han står i duschen nu. Tack för gullig kommentar hos mej, ska försöka komma igång med bloggandet igen, men det tar emot lite för jag får ingen inspiration i vintervädret, jag skulle varit född i ett varmt land!!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Underbara du! Vilken glädje och energi :) Så glad för din skull att jobbet har blivit en sådan fullträff!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tänk om alla vore så glada över att gå till jobbet som du! Härlig energi du har!
    Fast idag har även jag haft lite extra energi, men det berodde på att solen!
    Kram M.E

    SvaraRadera