lördag 24 januari 2015

Som det blir ibland!

Jisses, jag har sovit som en stock inatt. Jag hörde inte när El kom hem, jag har inte hört mobilen när den har burrat och jag sov riktigt länge idag. Men då behövdes det, så jag välkomnar det.
Nu är jag i alla fall på fötterna och dagen har börjat. Om inte annat så för mig. Resten av familjen sover.

Morgonrundan med Zeth är avklarad i ett kylslaget, rent av kallt landskap. Det blåser och ligger på nollan så det känns riktigt kallt. Men det var skönt ändå faktiskt.






Igår hade J och jag fredagsmys. Ost, italiensk skinka och korv, lite kex, frukt och gott vin.
Först tittade vi på delar av en film, fram till På Spåret började. Det gick inte så bra för oss i programmet igår. Vi fick inte så mycket poäng som vi hoppats på. Nåja, man kan inte vara bäst alltid hihi.  När det var slut, tittade vi färdigt på filmen (kommer tyvärr inte ihåg vad filmen heter, men det var med Nicolas Cage. Haha stor hjälp va?!) och klockan 22 började Shetland. En bra Skotsk serie som vi tittar på. Uppe litet till efter det, sen orkade inte denna kvinna mer.
En lugn, skön och mysig fredagskväll. Jag hoppas du också hade en mysig kväll.






Men nu är det lördag och vi tar tag i denna dagen med ny energi och glädje. Hej och hå!!


Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar