onsdag 29 oktober 2014

Onsdag - mitt i veckan!

Jaha, då har halva veckan snart gått..jisses.

Köra till gymmet nu på förmiddagen var tanken, men det får nog vänta då min ovälkomna "vän" huvudvärken är tillbaka. Men men det är som det är och kommer jag inte iväg idag så siktar jag på imorgon. Man vet dock aldrig, den kan ju dra sig tillbaka och då blir det träning lite senare bara. Hoppas hoppas..

Jag var inne hos en av grannarna igår och hämtade en hel massa barnkläder i storlek 50-116 som jag tänkte att dotra min och hennes pojkvän ska få till sin lille bebis när han tittar ut. Fyra lådor och en kasse med kläder. Så nu har jag kollat igenom allt och ska tvätta upp det innan vi levererar det om drygt en veckas tid. Jättefina kläder som de kommer bli superglad för. Em blev helt exalterad när jag skickade några bilder till henne igår. Nästan som julafton ju hihi.


Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar