tisdag 28 oktober 2014

Underbara tisdag!

Solen skiner och det är härligt väder ute. Lite blåsigt om man tvunget ska påpeka något, men det gör inget för det är ändå jättehärligt enligt mig. Det blir en fin dag!
Det blev faktiskt en lite längre morgonpromenad med Zeth.

Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och njuter av morgonen i lugn och ro.
Tyvärr är huvudvärken tillbaka (inte som förra veckan, vilket jag är glad för) men jag orkar inte tänka på eländet utan väljer att lägga det åt sidan. Det är där och jag kan inte göra så mycket mer åt det. That's it.

Vi har beställt service på pannan eftersom vi inte får värme i huset som vi ska och inte får upp trycket i pannan. Nu när det börjar bli lite kallare ute vill vi ju ha lite värme här inne. Och någonstans måste man börja, så vi börjar med att beställa service. Den är sex år gammal och vi har inte gjort någon service på den tidigare, så det är väl dags kan jag tänka. Jag kan enormt lite om sådana saker så jag gör bara som jag blir tillsagd hihi.

Nej, nu ska jag blogga klart så jag kan läsa lite intressanta bloggar.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar