onsdag 13 augusti 2014

Trög morgon?!

Det var lite trögt att vakna och gå upp i morse. Jag hade lite svårt att ta mig upp ur sängen faktiskt. Men som vanligt, när jag väl kommit upp är det inga större problem.
Jag förstår bara inte varför jag är så enormt trött hela tiden. Något som saknas i kroppen kanske?! Ja, jag vet inte.

El skulle till jobb så jag gick upp och satte på lite kaffe. Vi drack kaffe tillsammans medan hon gjorde sig i ordning för jobb och sedan tog jag Zeth på morgonrundan när det var dags för henne att gå.

Idag är tanken att jag ska träna och det kommer jag med all säkerhet också att göra. Jag tror däremot att jag väntar tills J har vaknat.
Jag måste ändå handla lite idag, så jag kan ju lika bra passa på att slå två flugor i en smäll.
Det blir bra!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar