onsdag 13 augusti 2014

Välbehövligt pass!

Ja, det var verkligen ett välbehövligt pass på gymmet idag. Nu känns det riktigt, riktigt gött!
Uppvärmningen bestod av drygt 11 minuter på crosstrainer i bra tempo (med mina mått mätt) och gång på löpbandet dryga 10 minuter i ett tempo på 7,0.
Även om jag körde ett lite lättare pass idag var det svettigt som attan, men himlans skönt.
Knäböj på balansplattan 20 gånger upp och ner, 60 plankan brett isär med benen så långt ner mot golvet jag kan utan att tappa hållningen, sidoplankan 30 på varje sida, 20 rumpa upp i luften, 20 situps med stöd för fötterna mot ribbstol, 5 armhävningar med knäna i golvet och som avslut mina fem yogaövningar. LOVELY!!
(När jag skrivit detta klart upptäcker jag hur "noga" jag varit med att beskriva mina övningar. Hoppas inte det gör något).
I detta nu har jag ätit lite rester från middagen igår så de är dags att säga hej till duschen.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig! Jag blir alldeles matt bara av att läsa om dina övningar! Här blev det bara en power walk på morgonen och på eftermiddagen hade vi så varmt att hundarna inte ens ville gå på en liten tur! Men hårdare tider kommer…
    Kram M.E

    SvaraRadera