onsdag 16 juli 2014

Bra början?!

Ändring av planerna för dagen. Suck..
Jag hade planerat att köra till gymmet innan jag ska till Pernilla och fika idag, men den ordningen lär det inte bli.
För några veckor sedan lämnade vi in vår stora bil för vi har problem med att vi får fylla på olja ofta. De tömde  ut oljan, fyllde på ny och plomberade. Sedan skulle vi köra max 100 mil och därefter lämna in bilen igen så ska de mäta hur mycket olja som gått åt. Skulle oljelampan mot förmodan lysa innan 100 mil är förbrukade skulle vi höra av oss och lämna in bilen. Inte köra med den. Detta hände igår kväll när J var ute och körde. Så idag fick jag höra av mig till dem så jag kan lämna in bilen. Jag ringde imorse men som vanligt går det inte att få tag i någon direkt utan man får lämna namn och nummer så de ringer upp. Detta var 7.30 imorse och de har inte ringt än. Jag blir så trött!!!
Nu har jag fått ändra mina planer och sitter här och bara väntar på att de ska ringa. Det förvånar mig inte ett dugg om jag inte kan lämna in bilen idag. De kommer säkert med en ursäkt att de inte hinner titta på den under dagen  blablabla.
Såja, då fick du en hel utläggning över vår bil. Sorry..

Jag får helt enkelt ta träningen när jag varit hos Pernilla. Innan jag kör hem. Så får det bli..

Nåja, en skön morgonpromenad med Zeth fick jag i alla fall och det var bra. Min kropp är helt slut, min knopp fungerar inte som den ska för tillfället. Så frisk luft på morgonen är alltid välkommet. Även om jag inte blir direkt piggare så känns det fint ändå. En runda med Zeth, gå och titta på honom, prata lite med honom, filosofera. Härligt..

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar