onsdag 16 juli 2014

Yes!

Det blev träning i förmiddags ändå. 
Jag ska inte lämna bilen förrän imorgon bitti så jag hade tid att träna innan jag skulle träffa Pernilla. 
Det blev ett skönt pass. 
Crosstrainer drygt 13 minuter, gång på löpbandet drygt 10 minuter som uppvärmning. 
Knäböj på balansplatta, diverse situps för alla magmuskler, bakåtspark stående på alla fyra, fem armhävningar, rodd med gummiband. 
Och avslutet bestod av min yoga. 
När jag var klar duschade jag där och körde direkt till Pernilla för lite god fika och mysig pratstund. 

När jag kom hem för en stund sedan gick jag ut med Zeth en runda.
Och alldeles strax ska jag börja med middagen. Ikväll får vi extra munnar att mätta. Em kommer ner med sin familj. M kör hem ikväll men Em och W stannar några dagar. 

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar