onsdag 25 juni 2014

Solen skiner!

Vilket underbart väder vi har idag! Solen skiner och det är varmt och skönt ute. Härligt!

Jag vaknade med huvudvärk imorse. Hur kul är det? Inte alls kan jag tala om.
Det blir ändock träning idag. Jag tänker köra ett lättare pass men träna ska jag. Förhoppningsvis blir huvudvärken bättre.

Idag är jag helt själv här hemma, eftersom El körde till sin syster igår. Zeth är hemma, men han sover ju bara hihi. Det gör absolut ingenting. Det stör inte mig att vara själv ibland då och då. Total avslappning och njutning.
Nåja, jag har att göra ändå idag. Jag ska handla lite för jag ska baka något för ikväll kommer min bästa Maria in på en fika. Vi ska ordna en liten överraskning till El. Mer kan jag inte säga än.

Men just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe efter en skön promenad med Zeth. Även om jag har ont i huvudet måste jag njuta, eller hur?!

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Hej min vän.
    Tack för att du saknat mig :)
    Ja, då vet du ju vad jag har haft för mig :)
    Det har varit otroligt kul och fantastiskt härligt denna tid med alla dessa underbara ungdomar...
    Nu tar vi nya tag och hoppas på semester och fint väder.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera