onsdag 7 maj 2014

Regn?!

Onsdag morgon och mitt i veckan.
Regnmolnen ligger tunga på himlen, det har regnat inatt och kommer säkert regna under dagen också. Men det gör inget.

Idag har jag en del att göra så jag tänker helt frankt ignorera min förbenade huvudvärk som inte ger med sig.
Först och främst står det träning på schemat så jag ska iväg till gymmet inom snart. Ett lättare pass ska bli av idag.
Efter träningen tänkte jag att jag skulle försöka få till att baka en omgång brytbröd, men jag tror jag väntar med det till imorgon bitti. Jag är rädd att det blir för mycket annars. Bakar jag det imorgon bitti så kan jag bjuda bästa Nina på det då hon kommer hit. Japp, nu är det bestämt. Bra!

Senare i eftermiddag ska jag iväg och hämta zinkbaljor vi ska ha på studenten. Hm..nu undrar du nog vad vi ska ha dem till..Det du! Det ska kylas kan jag berätta.

Ikväll ska El och jag till min syster och prova klänningen som hon håller på att sy till El's student. Så det är mycket med studenten idag.
Det gäller att dela upp allting så man inte har allt på en gång strax innan. Det klarar inte jag av i alla fall. Den stressen hade jag blivit riktigt dålig av och det vill jag inte. Då måste man tänka till och dela upp.

Ha det gott
Lene



Lite suddig bild. En söt liten kanin hade hittat in i vår trädgård. 

1 kommentar:

  1. Hej min vän.
    Regn hos mig med, men efter regn kommer ju.... solsken, eller hur :)
    Vi har också student, äldste sonen :) Mycket att planera och huuur kul som helst!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera