torsdag 22 maj 2014

Ohh what a day!

Håller du inte med mig?!
Åååhh vilken dag!! Klockan 8.30 var det 28,5 grader i vårt köksfönster. Som du vet mitt i solen, men ändå. Kan man bli annat än överglad?

Denna torsdag har jag inte planerat någonting så jag ska bara lata mig...sitta på altanen och lapa sol, bara göra det jag har lust med.
Jag känner att det är en bra idé för jag har ont i huvudet idag. Jag börjar inomhus just nu för att försöka få ner huvudvärken men senare flyttar jag ut. I värsta fall får jag ta upp parasollet och hålla mig i skuggan. Det går det med.
En längre runda med Zeth blir det nog också idag känns det som.

Ikväll ska vi till bästa Stefano och Pernilla på en god fika och lite gott snack. Det ska bli jättemysigt för det är lääänge sedan vi träffade dem.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar