torsdag 22 maj 2014

Härlig PW!

Jag bestämde mig för att ta en skön PW. När jag kom hem fick det bli några övningar också. Ett par olika situps för de inre, små magmusklerna.  Och skönt var det, svettigt men skönt. Det är nog tur att det blåser lite idag, annars hade det varit så varmt så man inte orkat göra något alls.
Men nu känns det som jag gjort något bra idag i alla fall. Inte bara latat mig. Härligt!

Sedan var jag tvungen att äta lite, så det fick bli laktosfri vaniljkvarg med färskfrysta blåbär, smörgåsar och juice att dricka.


Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Här blåste det rejält idag, iskall ostlig vind. Blev PW med barnvagn, hundar och vinden i ryggen och det var så skönt! Hem gick jag i motvind och fick öka på hastigheten rejält för att inte frysa! Men hade det inte blåst hade det nog inte hundarna orkat hänga med!
    Så gott det ser ut med blåbär! Har tyvärr ätit upp mina egen plockade så nu blir det att köpa till det går att plocka egna igen!
    Kram M.E

    SvaraRadera