måndag 5 maj 2014

Ny vecka - nya utmaningar!

En skön morgonrunda med Zeth är klar. Solen skiner och det blåser ingenting, men det har nog varit lite kallt inatt för det kändes lite kylslaget. Trots det väldigt skönt.

Igår blev det tyvärr inte någon PW i skogen men det gjorde inte så mycket. Det var en helmysig dag ändå. El pluggade, vi körde iväg för att kolla i ett av Malmös köpcenter (El önskan), sedan hem och lämna av El så hon kunde plugga vidare och även släppa in J för han kom hem i den vevan och hade inga nycklar med sig. När det var gjort körde jag in igen och handlade. Det fick bli lite körande fram och tillbaka. Så blir det ibland.

Men idag är en ny dag och det är ny vecka..vilket betyder nya utmaningar. Min första utmaning består i att köra till gymmet och trampa på crosstrainer för att se hur det blir. Halsen är inte helt ok, men den blir inte värre nu heller så jag gör ett försök. Ett lätt pass går säkert bra. Håll tummen för mig.

J är faktiskt ledig idag också vilket är hur härligt som helst. Efter att ha varit borta hela helgen är det skönt att få en extradag med honom hemma. Vi får väl se vad denna dagen bjuder på. Först och främst ska han få sova ut ordentligt. Jag ska ju ändå och träna så han sover garanterat till jag kommer hem.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar