söndag 4 maj 2014

Ny fin väska!

Igår var El och jag på Nova i Lund och tittade. Det slutade med att det inhandlades lite, vilket inte är helt ovanligt. El köpte några linnen och en jättefin kofta och en superfin ny väska (som jag definitivt kommer att "låna"). För min del blev det en fin vit top och nya träningstights som är trekvartslånga (slutar precis under knät). Jag har ännu inte tagit bild på tightsen så det kommer nog lite senare, men väskan får du se för den är så fin. Det är design från Kate Hudson och är inköpt på Lindex. Hon har designat en hel del fina kläder/accessoarer tycker jag. Dock har jag inte införskaffat något än. Det kanske kommer.

Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. Väskan ser både snygg och praktisk ut! Jag brukar dock har svårt att hitta mina saker i en sådan där väska och brukar tvingas vända upp och ned på den när jag ska ha nycklar och annat! Jag behöver många fack och dragkedjor för att hålla ordning på allt jag bär med mig!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Snygg! Tror du att grannar också kan låna ;)? Tack för sällskapet och krya på halsen.
    Kram Maria

    SvaraRadera