söndag 4 maj 2014

Härlig söndag!

Jag har sovit som en kratta inatt, men är ändå go och gla. Det är så det ska va!

Denna dag kommer att gå i pluggandets tecken. Nej, nej inte för mig. El ska ägna dagen åt att plugga och jag gissar att jag får några frågor då och då. En eller annan diskussion som dyker upp.
MEN, vi har bestämt att ta en paus mitt i pluggeriet, åka till Bokskogen och gå en runda där. Så får hon en välförtjänt paus och nytt syre i hjärnan och kan sedan fortsätta plugga. Det låter väl som en plan?!
Plus att det blir lite lätt träning idag också i form av en PW. Det ser jag fram emot.

Morgonpromenaden med Zeth är avklarad och det var en skön sådan i solsken,  kanske något kylslagen vind. Men vad gör väl det? Solen skiner ju!

I eftermiddag kommer J hem. Yeeaahh!! Dock inte förrän vid 16-tiden, men jag längtar såååå..
Då blir Zeth lugn. Han är alltid så stingslig när J är borta och reagerar och skäller på nästan varje ljud han hör. Snart Zeth..snart.


Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar