onsdag 23 april 2014

Lätt träning!

Ja vad ska jag säga?! Mig kan man inte alltid lita på (inte jag själv i alla fall). Jag kunde inte hålla mig från gymmet utan stack dit och körde knappt 20 minuter på crosstrainer.
Därefter blev det bakåtspark stående på alla fyra och knäböj på balansplattan. Sedan fick det räcka för idag. Jag vill inte ta i för mycket.
Som avslutning blev det mina yogaövningar.

Nu är jag hemma och mätt i magen efter att ha värmt lite överbliven mat. Pastaröra (pasta, lite creme fraiche, färsk basilika, riven ost och parmesanost, kryddor), ugnsbakad lax och lite körsbärstomater och ruccola, överst lite ringlad balsamicocreme. Till det blev det juice att dricka. Gott var det och mätt blev jag.
Nu kallar duschen på mig. Sedan blir det en runda med Zeth.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar