onsdag 23 april 2014

Mitt i veckan!

Idag säger jag grattis till min älskade svärfar Knut som skulle fyllt 73 år denna dag. Han är tyvärr inte med oss längre då han gick bort för snart 4 år sedan i cancer.
Grattis Knut, hoppas du har det bra i himlen.

Solen skiner och det är 15 grader i solen. Snart dags att ta Zeth på morgonrundan. Jag väntar bara på att El ska bli klar att gå till praktiken. Då går vi.
Dock blåser det lite mer idag. Men jag ska säkert klara att sitta på altanen en stund lite senare.

Träning hade jag i åtanke men jag vet inte hur jag ska göra. Min hals gör sig påmind så jag får se om jag väntar med gymmet till nästa vecka. Det vore nog det klokaste tror jag.

Georg har namnsdag den 23 april och det innebär att det är St Georg för scouterna. De firar sitt skyddshelgon och det i sin tur innebär att J inte är hemma ikväll. Så det blir en kväll i all lonesome.

Men först ska jag njuta av denna härliga dag! En lång morgonpromenad börjar vi med!

Ha det gott
Lene













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar