torsdag 24 april 2014

Vad göra?!

Idag känner jag mig lite off om jag ska vara ärlig.
Jag har haft huvudvärk hela natten och har det fortfarande, ont i halsen och känner det som en förkylning är på intågande. Men det får vi mota i dörren. Det vill jag inte ha i min kropp nej nej nej.

Promenaden med Zeth är avklarad. Lite småblåsigt är det dock men friskt och skönt ändå enligt mig.
Solen har inte tittat fram än, men de har lovat att den ska säga hej lite längre fram på dagen så det hoppas vi på.
Det enda jag har planerat idag är att jag ska städa undan lite. Imorgon ska vi nämligen ha släktkalas för El som fyller år nästa vecka. Och jag har endast planerat in städningen eftersom jag har tänkt ta hela dagen på mig. Med tanke på hur jag mår just nu så är det nog en bra idé att det tar hela dagen.
Vad hittar du på idag?

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar