torsdag 24 april 2014

Lunch och promenad!

Städningen är avklarad och nu är det fint. Hemmet är berett för att ta emot gäster imorgon. Härligt!

När jag duschat var det dags för lunch och det fick bli ännu en dag av rester. Men det gör inget för det var ändå så gott. Tyvärr var det bara jag som tyckte det i familjen men en fördel med det..jag får ha det för mig själv hihi. Lax och pastaröra (det var pastaröran, eller pastageggan som El sade som de inte tyckte så mycket om).

När det låg fint i magen var det dags att ta Zeth på en runda. Det blev en långrunda även om vädret inte är helt det bästa. Det blåser fortfarande och är tjockt på himlen med mörka partier, men som tur är inget regn än i alla fall. Det blev en skön runda blåsten till trots.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska dricka den, sedan ska jag vila kroppen lite.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar