onsdag 26 mars 2014

Hemmaträning - check!

Morgonpromenaden med Zeth is done. En skön, lite längre runda i detta sköna väder som rensar skallen lite.
Även hemmaträningen är avklarad. Lätt  hemmaträning blev det idag, inte alltför ansträngande med tanke på att jag har sådan huvudvärk. Men nu är det gjort och det känns härligt.
Det blev lite tramp på stället med höga knän som uppvärmning, därefter lite situps med pilatesboll, bakåtspark stående på alla fyra, knäböj.
Avslut med lite yoga. Inte alltför svettigt, men behövligt.
Nu är det dags för lite frukost bestående av laktosfri filmjölk, hemmagjord müsli och lite hallon som blev över igår när vi ätit våfflor. Ett glas juice till det.
Så nu hoppas jag att huvudvärken ska bli lite bättre. Håll tummen för mig.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Hoppas din huvudvärk flög sin kos!
    Själv fick jag träna på att plocka undan allt löst och lite till i lägenheten och nu får jag nästan huvudvärk av att leta reda på allt igen.
    Skulle nog behöva en kurs i Yoga!
    kram M.E

    SvaraRadera