torsdag 27 mars 2014

Segt!

Godmorgon Torsdag!
Det var lite segt att ta mig upp ur sängen imorse. Huvudvärken gör sig påmind, men vet du vad? Jag struntar i denna huvudvärken för jag har den hela tiden mer eller mindre så det får vara så. Jag får leva med att jag har den. Punkta slutt!

Idag är det en dag på stan som gäller. Eller delar av dagen, hela dagen blir för mycket.
Jag ska handla presenter till svägerskan och hennes dotter. Just idag, denna dag fyller deras dotter 10 år och det blir kalajs där hemma för de båda på lördag. Så presenter måste inhandlas.

Plus att jag ska klippa mig. Det behövs verkligen. Jag får ingen rättvisa alls på håret just nu tycker jag. Vi får väl se hur slutresultatet blir :-)

Jag funderar lite på att sticka inom gymmet som ligger bra beläget dit jag ska men jag har inte bestämt mig. Det känns som det kanske blir lite lite stressigt och det vill jag inte. Då är det bättre att ta en längre runda när jag kommer hem och träna på gymmet imorgon istället. Nåja vi får se hur det blir. Förmodligen tar jag med mig väskan och kläder om ifall att. Man vet ju aldrig med mig hehe.
Jag önskar dig en härlig torsdag!

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar