fredag 21 mars 2014

Helg!

Godmorgon fredag!
Helgen är i antågande och det är härligt. Dock är inte J hemma imorgon och på söndag för han ska på ledarutbildning med scouterna. Men det får gå ändå.

Zeth och jag har inte varit ute på morgonpromenix än men det kommer snart. Jag tänkte vänta på El så vi går tillsammans när hon ska på praktiken. Sitter just nu och myser med mitt morgonkaffe. Filosoferar över vad denna dagen kan ha att erbjuda.

Igår eftermiddag såg jag att solen lös på en nästan molnfri himmel, så jag tog på mig en tjock kofta och satte mig ute i solen på altanen och bara njöt! Åååååhh så härligt det var. Visst det var blåsigt, men jag hade ju på mig så frös det gjorde jag inte. Nej, det var helt underbart att få rikta ansiktet mot solen och bara njuta. Jag älskar sådana små stunder. Det finns nog inget bättre.


Ha det gott
Lene



Fina blommor vi fick av Em och M i lördags



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar