torsdag 20 mars 2014

Härligt!

Morgonpromenaden med Zeth var hur skön som helst. Det blåser knappt något mer och solen kikade fram en stund. Den är lite blyg idag och tittar fram emellanåt men den vänjer sig nog snart och tittar fram längre stunder senare tror jag. Härligt är det i vilket fall som.

Vid 10 har jag telefontid med Smärtkliniken. De ska kolla hur medicinen jag fick fungerar. Jag vet inte riktigt hur jag tycker den fungerar. Jag sover lite bättre när jag väl sover för det är fortfarande så att jag har jättesvårt att somna och vaknar allt mellan 5-20 gånger per natt. Men när jag väl sover så sover jag hårt vilket jag inte gjorde innan jag började med dessa tabletterna. Nåja jag får ge det lite till tror jag.

Idag står det träning på agendan och jag tänkte köra till gymmet när jag pratat med sköterskan.
Väntar jag inte tills jag pratat med henne så kan jag nästan slå vad om att hon ringer när jag står på crosstrainern och trampar.
Det får bli ett lättare pass idag för huvudvärken sitter som en smäck i skallen.
Yeah för träning!


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar