onsdag 19 mars 2014

Mitt i veckan!

Godmorgon goa du!
Hoppas allt är bra denna onsdag.
Lite småmulet men hur skönt som helst ute i naturen tycker jag. Det blåser inte lika mycket som det gjort de senaste dagarna. Men det ska tydligen komma mer blåst så vi får se.

Onsdag...mitt i veckan...vad händer då? Hmm
Jag ska köra El till skolan och sedan ska jag handla lite smått och gott vi behöver.
Egentligen skulle jag träna idag men jag hoppar till imorgon eftersom jag var busig och inte hade min vilodag igår. Den tar jag idag istället så kommer jag att träna imorgon.
Men, en långrunda med Zeth blir det med all säkerhet.

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder hur naturen vaknar till liv just nu. Blad som börjar komma fram. Visst är det underbart?!

Ha det gott
Lene











1 kommentar:

  1. Det är verkligen fint med alla blad som slår ut nu. Hoppas bara att den kalla vinden snart lägger sig så att man faktiskt kan njuta av att vara ute igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera