tisdag 4 februari 2014

Halka runt?!

Så är det nog allt. Man halkar till på sina ställen. Det var plusgrader igår och inatt har det frusit till, så nu är det småhalt. Innan kommunen kommer och saltar. Framåt lunch kanske då det inte är lönt längre för då är det säkert plusgrader igen.
Nåja, det är skönt väder ute även om det är halt. Det blåser i stort sett ingenting och är lite småkallt. Nice!

Snart ska jag ringa till VC (vårdcentralen) och försöka få en läkartid för min hals. Nu är jag lagom trött på att ha ont i halsen. Drygt två veckor har den hållit på att bråka med mig. Enough is enough!!

Annars är det tomt i kalendern denna dag. En helt öppen dag då jag kan bestämma helt själv vad jag ska göra. Hmm..
Kanske lite hemmaträning? Tja kanske det. Den som lever får se.
(Vill även passa på att be om  ursäkt för något suddiga bilder idag)


Ha det gott
Lene






2 kommentarer:

  1. Hej kära vän.

    Härligt att höra från dig och att allt är bra :)
    Vi har också plusgrader och jag hoppas innerligt att det håller i sig :)
    Vi har haft så skönt väder ett par dagar... Underbart med fågelkvitter och takdropp :)
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Halka är verkligen inte kul. Jag älskar att gå men så här års får det bli på gåband. Krya på halsen!!! Varm kram!

    SvaraRadera