tisdag 4 februari 2014

Domen!

Domen är satt!
Jag fick en snabb tid på VC, redan kl 9.15 och domen föll. Jaja om man nu kan kalla det en dom, jag vet inte. Halsprovet visade negativt så det är ett virus och kroppen får själv ta hand om det.
Snälla kroppen, jag ber dig..ta hand om det. Snart, snart. Jag har gått med detta i två veckor och vill inte mer. Jag vill kunna träna och inte behöva känna hur smärtan ökar i min kropp från dag till dag. Jag behöver träningen, så jag ber dig snälla kroppen...
Det är inte lönt att försöka skynda på det utan det får ta den tid den tar. Suck..

Innan jag körde till VC körde jag inom en av miljöstationerna i byn och slängde lite kartong. Jag kunde inte låta bli att ta en bild på solen som sken för fullt. Härligt! Det kanske inte syns helt och hållet hur glad solen är men jag såg det!
Nu är det riktigt härligt väder ute. Idag blir det nog en längre runda med Zeth skulle jag tro. Ont eller inte så SKA jag ut på en runda strax. Måste bara äta lite frukost för det har jag inte gjort än. Därefter blir det nog en skön runda.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar