torsdag 2 januari 2014

Sicket väder!

Man kan inte direkt kalla detta för vinterväder. Jo kanske typiskt skånskt vinterväder. Det är lite tråkigt att det inte är snö och jag hörde häromdagen någon säga att hon hade hört att det inte skulle bli någon snö alls. Det vägrar jag nog tro på förrän jag ser det. Något litet kommer det väl. Fast å andra sidan kan det snart lika bra vara så. Blåst och regn och kallt är det idag i alla fall. Det får vi nöja oss med. Well well..

Jag skulle helst vilja träna idag, men jag vet inte riktigt var jag ska få tid till det. Får se om jag hinner med lite hemmaträning men det är jag inte helt säker på. 
Som jag gjort den senaste tiden (sedan jag började med andra tabletter till natten) så sov jag för länge och tiden har lite runnit från mig. Vi ska städa och handla för i kväll kommer bästa Ingela och Thomas på besök. Det ska bli så trevligt för det känns som så länge sedan vi träffades. Några månader är det nog. Det är väl länge? ;O)

Så när jag druckit mitt kaffe börjar jag städa så smått. Att El fortfarande sover bryr jag mig inte så mycket om. Ska man vänta med saker och ting till hon vaknar får man vänta. Så nej tack. 
J får hjälpa mig för jag känner att jag inte klarar det helt själv. 
Imorgon blir det träning. Det lovar jag!

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar